Justin Bieber

Måste bara få prata av mig lite angående det heta ämnet Justin Bieber.
 
Jag förstår mig inte på de där tjejerna som satt och grät ögonen ur sig bara för att Justin hade mask på sig när han gick in till hotellet. Det är helt sjukligt att de sedan säger att de inte ska gå på hans konsert bara av den lilla anledningen.
Jag förstår varför han bar mask. Han måste liksom precis som alla andra, få ha ett privatliv ibland. Han har varit på turne ganska länge nu, och förstår ni hur mycket fans han möter varje dag? Hur många som han kanske inte ens orkar träffa egentligen? ALLA människor blir leds ibland. Dessutom är Justin en VÄLDIGT stor offentlig person så han får nog aldrig ta en lugn stund. Han hatar inte sina fans bara för att han väljer att dölja sitt ansikte. Antingen var det bara en kul grej eller så kanske han inte orkade träffa er allihopa just då. Och eftersom det är så himla många tjejer som springer efter honom hela dagarna så förstår jag att han är leds. Jag hade då blivit det.
Så istället för att vara arga eller gråta, tänk på allt bra som han gör för människor varje dag. Ingen verkar uppmärksamma hans bra gärningar, inte ens hans största fans. Det är ju ganska tragiskt om inte annat.När det påstods att han rökt hasch så blev det världens liv, samma sak när han slagit till en paparazzi eller skrikit åt sina fans. Men ingen säger nåt när han hälsar på sina fans, besöker barnsjukhus eller liknande.
Världen är sjuk.
 
(Nej jag är ingen belieber, men jag förstår hans situation)
 
Hittade en bild som beskriver bättre hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback