Hard working girl

Vet inte om jag kan säga att jag har för mycket fritid, eller att jag har för lite. Jag är typ ALLTID upptagen nu för tiden. Umgås typ nästan aldrig med nån, ganska trist egentligen. Men som sagt, man måste jobba för det man vill ha här i livet och det är precis det jag gör. Och det är verkligen inte bara en sak jag jobbar med.
 
1. Tränar i princip varje dag, det är en av sakerna som jag verkligen MÅSTE hinna med annars blir jag knäpp.
 
2. Jobbar på mitt självförtoende, skriver väldigt mycket och det går faktiskt framåt. Jag måste liksom bygga upp mitt självförtroende, och min självkänsla för att kunna arbeta inom det jag vill.
 
3. Bloggen, förmodligen det allra viktigaste i mitt liv just nu. Kämpar hela tiden med att ha något att uppdatera er med varje dag. I framtiden har jag även en surprise till er, men vågar inte säga när exakt den kommer.
 
4. Körkortet! Har ganska nyss börjat plugga till körkortet och måste åtminstone vara halvfokuserad på det. Känns som en ganska viktig grej.
 
5. Sist men inte minst så har jag fortfarande skolan att tänka på. KAOS.
 
Men jag ska försöka hålla igång det här iallafall tills skolan är slut, sen kan jag satsa all-in på bloggen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback