Chillmode i sängen

HejHallå!
Ja som rubriken lyder så ligger jag mest och tar det piano i sängen. Har haft ganska fullt upp på mitt schema idag, men ni har ju fått lite spännande update iallafall. Tro inte att jag glömmer bort er finosar som klickar in här varje dag! Börjar dock bli ganska less på att aldrig ha några bilder att bjuda er på. Känns så där halvtaskigt! Menmen, när första lönen trillar in på kontot så ska jag se till att börja spara till en liten systemkamera. Fram till dess så ska jag leta fram laddaren till min lilla röda älskling så ni far iallafall några bilder. Halvtaskiga bilder menar jag, förlåt!
 
Vad händer annars i mitt liv? Ja, jag tror jag har åkt på lite Bieberfever. Inte så där mycket som hans crazy-fans men.. en liten gnutta. Jag lägger all skuld på min syster. Allt är hennes fel. På tal om Bieber så läste jag hans första bok häromdagen, ganska intressant faktiskt. Han är som ganska charmig ändå, även fast han inte sysslar med min sorts musik. Vissa låtar kan man ju dock tralla med till.
 
Om 115 dagar ska jag se Wu-Tang live också, förhoppningsvis (om inte Patrik sviker mig). Kommer bli helt knasigt. Känns som inte direkt verkligt att man ska få se dem stå på scen. Häftigt om inte annat!
 
Nej nu ska jag sluta ordbajsa och gå och snatta en cigg av min moder. Sen blir det en släng dusch och efter det ska jag skalla kudden! (Fan, jag börjar ju bli grym på det här med bloggandet!)
 
Jag kan också vara snygg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback