Äckelsmuts

Har fått mycket kritik för mina kära klistermärken som jag beställde för några månader sen. Ganska många månader sen.. haha. Har skrivit om detta på min förra blogg men måste få dela med mig igen.
 
"SD=Rasister". Sant eller falskt? Frågar man mig så är det sant. Finns inte mycket på denna jord som jag hatar mer än SD. Enligt min åsikt så är dessa patrask rasister. De är smutsiga, äckliga människor. Det är svårt att finna rätt ord som beskriver dessa dåliga ursäkter till människor, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Sist jag skrev om detta så blev jag kallad "wigger" av någon anonym jävla p12. Wigger? Vet du vad det är? Knappast. Jag är många olika saker som människa, men jag är fan inte Wigger. Jag är bara en sån som står för vad jag tycker. Sen kommer ju många och kallar mig outbildad då "sd minsann INTE är rasister".. Nehe..? Vad är dem då? Kommer inte Sverigedemokraterna ursprungligen från BSS (Bevara Sverige Svenskt)? Jo serru, det gör dem. "De är nationalister, det är inte samma sak" Jasså det är dem? För det är ju normalt att springa runt och kalla folk "blattelovers" hit och dit, jaga folk med järnrör och klanka ner på människor med annan hudfärg. Ursäkta min franska men VISST FAN ÄR DE RASISTER.
 
Jag står för allt jag skriver. Så är det bara. SD=RASISTER!
Förlåt om inlägget blev rörigt men jag är jävligt upprörd. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback