ODZ x Canto - Helt Crack

 
Det börjar vara några månader sedan en vän till mig introducerade mig för ODZ, men sen dess har jag varit helt fast. Varför? För att de är unika. Om någon av er kan nämna en enda artist/grupp i Sverige, som gör samma musik, så blir jag fan grovt imponerad. 
 
De släppte en ny låt idag iallafall, eller igår kanske, vem vet? Jag har inte exakt koll, ursäkta mig.
Den var helt duuunder iallafall. Ett snabbt och givande tillskott i min playlist. Men hade ni väntat er något annat? Nah.
 
Det är inte många i min umgängeskrets som förstår varför jag älskar ODZ, men huvudsaken är väl att jag gör det? Och en sak till: GE MIG DERAS MERCH NÅGON! Vill ha allt!!
(Baxade bilden från deras FB-sida.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback