Grillat & Grändy - Magi

 
I'M BACK BITCHES! Har haft problem med en domän som inte fungerat. På något sätt var det säkert mitt fel, men nu är jag back in business. 
 
Och hur börjar en helgen bättre, än med Grillat och Grändy? Min favoritduo har gjort det igen! 
"Kaliber" var ju en låt som spelats mycket, ofta, och som fick en speciell mening för mig. Men av olika anledningar så kan jag inte höra den längre. Och så kommer den här. BAM så var jag fast igen. 
Lyssnade på denna på väg till jobbet igår, och det slutade med att jag gick runt och nynnade på den HELA dagen. 
 
Videon får mig att längta tills det blir sommar..på riktigt... Ge mig sol, värme, god mat, och Grillat & Grändy såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback