Joakim Gissberg - Fånga mig

 
Joakim Gissberg har varit tyst en längre period. Och i mailet jag fick i samband med denna låten, så fick jag förklaringen varför. Under hela 2016 har han jobbat på sin kommande ep, "Luna", som släpps inom en snar framtid. Detta är då första singeln, från kommande EP.
 
"Du och jag var inte bra för varann. Varför ska vi prata om vi ändå inte hör varann?"
Redan vid första raden så var jag fast. Den liksom la ett tryck över bröstet, för gud vad jag kunde relatera till texten. Jag måste ha spelat denna flera hundra gånger, bara på en vecka. Men så här är det nästan alltid med Joakims musik. Den talar till mig på en helt annan nivå, och den får mig alltid att känna en massa känslor som jag knappt visste att jag hade.
 
Sist men inte minst vill jag bara tillägga att jag är förvånad över samarbetet. Von Haartman för mig, är en producent som jag hört tillsammans med många olika rap/trap artister. Så att han gjort en låt tillsammans med Joakim Gissberg, är både förvånande och aastungt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback