Adrijana - Faser

 
Jag antar att många av er känner igen Adrijana från Melodifestivalen, och många andra av er känner igen henne som ett nytt tillskott i den svenska hiphopen. Jag ser henne som både och. Hon är så jävla grym, och jag har trott på henne sen första gången jag hörde henne, och första gången jag delade hennes musik här på bloggen.
 
Medan jag sitter och lyssnar igenom hennes nya Ep så är det mycket blandade känslor. Hennes texter liksom slår mig i ansiktet lite då och då. Ibland blir jag varm, ibland blir jag lite känsloladdad, och ibland känner jag mig som världens starkaste människa. Det är väl så musik ska påverka en. Mina solklara favoriter är "Vad som", och "Nån som mig". Den ena gör mig väldigt känslig, och den andra gör mig stark.
 
Så jäävla bra och stark EP. You go girl, du kommer komma långt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback