Life Update

Shululu alla!
 
Jag har inte gjort någon life update på ett tag, inte för att mycket har hänt egentligen, men det finns litegrann att berätta iaf. 
 
Till att börja med så spenderade jag hela sommaren hemma i Norrland, och krigade med två sommarjobb. Och på min lediga tid så hängde jag bara med mina favoritmänniskor och familjen. Blev otroligt mycket festande, för vad mer gör man där uppe? Ingenting. Man äter, sover, jobbar och festar. Så alkohol är inte en frestande del av mitt liv efter den sommaren. Det vågar jag lova er. Jag hann även fylla 23 där nångång, och livsångesten is real just nu. Haha! Men det är problem som jag inte behöver nämna här. 
 
När jag väl tog mig hem till Stockholm igen så började jobbsökandet på riktigt. Stressen var överväldigande och jag hamnade i något utav en existensiell kris. Men efter mycket sökande och kämpande så har jag nu inte bara ett, utan två jobb. Jag är personlig assistent på extratid, och jobbar på Martin & Servera på vardagar. Så den biten har ändå fallit på plats ganska bra. 
 
Och ey, jag har flyttat också. Men har inte riktigt fått hit alla mina saker än, vilket ger mig grov huvudvärk. Efter två misslyckade försök att flytta alla grejer så har jag nog gett upp. Dock måste jag lösa detta senast imorgon för att undvika ännu mer huvudvärk. Så den biten är väldigt oklar just nu. Har iallafall två roomies nu, så skönt att inte behöva bo ensam iallafall. Måste bara vänja mig vid att ha massa ljud runt mig. Men det ska nog gå bra. 
 
I övrigt så har jag spontant färgat håret lila. Blev inspirerad av Ivory & Gonzas EP faktiskt. Ville ha en snabb förändring så färgbyte lät som en bra ide. Sen så har jag ju faktiskt tatuerat halsen också. Typ det smärtsammaste stället jag tatuerat hittills. Men jag höll ut i 4 timmar tills den var klar. Mama didn't raise no bitch! 
 
Nu har ni fått en liten uppdatering iallafall, om ni nu är intresserade av hur mitt liv utanför bloggen ser ut. Haha!
 
Hoppas ni alla fina läsare har en fantastisk söndag!
 
Vi hörs, när vi hörs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback