Album: Kaliffa - Kalibreraren

 
Yaaay, äntligen debutalbum från Kaliffa! Det passade perfekt för mig nu tidigare i veckan, då jag behövt alla positiva vibbar jag kan få efter massa knas hemma. Så ja, jag är efter med inlägget, men jag har lyssnat på albumet hela veckan. De flesta låtarna var ju såna som redan funnits ute ett bra tag. Men jag fastnade heelt på en av de nya låtarna. "Kalibrera". Jag fullkomligt älskar allt med den låten, dessutom kan jag väl relatera till texten på något litet sätt också, haha! Vad det handlar om tänker jag faktiskt inte gå in på, men låten är iallafall min absoluta favorit just nu. 
 
Det som Kaliffa lyckas bäst med varje gång han släpper musik, är att göra en så otroligt glad. Hans musik liksom lyfter upp hela mitt humör på bara några sekunder. Hur härligt är inte det?? 
 
Hoppas ni också diggar!
Lämna gärna en kommentar med era favoriter från plattan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback