Värk & Elände

Hej på er!
 
Jag har inte varit så värst pigg på att vardagsuppdatera. För det händer inte destomer i mitt liv för tillfället. Jag pluggar mest och umgås med mina vänner. Dessutom håller jag på att bli tokig då jag bara har extrajobb, så jag får gå omkring hemma ganska mycket. Jag. Blir. Galen. Jag vill ha ett heltidsjobb att gå till varje dag. Hur löser jag detta då? Ja, fram till hösten så ska jag väl pendla ganska mycket fram och tillbaka till Norrland och jobba där. För där har jag iallafall möjlighet till att jobba medan jag söker jobb här nere. Så då hinner jag spara ihop massa pengar så jag har ett sparkonto att luta tillbaka på om allt skulle skita sig. Haha!
 
Nog om mina problem. idag tänkte jag nog få veckans plugg påbörjat och sedan tänkte jag spendera resten av dagen & kvällen i sängen. Jag har så otroligt ont i magen och humöret svänger som en berg och dalbana. That time of the month ni vet. Så jag gömmer mig helst bland kuddarna med typ..Cola och kakor. Haha!
 
Vi hörs senare, hoppas ni har en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback