Tidsinställt inlägg/BEHÖVER ER HJÄLP

Godmorgon fina läsare!
 
Jag har varit sämst på att blogga den senaste tiden. Jag tror jag är lite trött på att bara skriva om samma saker hela tiden, så jag behövde en liten paus. Men igår kom jag på en sak. Det går ju att tidsinställa inlägg här på Blogg.se. Hur jävla bra är inte det? Då behöver det liksom inte eka tomt här, när jag har annat för mig.
 
Igår så var jag så inställd på ett spännande möte som jag skulle på så jag hade liksom inte tid att vardagsuppdatera er. Jag hade tusen andra saker att tänka på och var stressad som tusan. Jag hoppas ni förlåter mig, och i skrivande stund så hoppas jag att mötet går bra. Jag kommer såklart uppdatera er senare om hur det gick. När ni läser detta inlägg så sitter jag förhoppningsvis med näsan nergrävd i en av mina skolböcker och gör lite nytta. Haha!
 
Dessutom behöver jag hjälp med en grej av er: Jag och min klasskompis Fideli håller på att planera en releasefest/musikevent som ska äga rum i Maj nångång. Vi har inte bestämt exakt datum än men det kommer. Det jag behöver hjälp med är förslag på klubbar eller andra lokaler som man kan hyra in sig på här i Stockholm. Jag hoppas verkligen att flera utav er vill bomba mig med förslag gällande platser, och jag hoppas också att ni kommer på eventet när det äger rum!
 
Som sagt, jag uppdaterar er mer om vad som händer i mitt liv när jag själv har vaknat till liv lite mer. Detta inlägg har jag alltså förberett igår (Tisdag) bara för att prova på hur det här skulle funka.
Jag hoppas ni har en grym start på eran onsdag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback