I came to slay, bitch

Shoo!
Känns som att jag lagt ner vardagsuppdateringen här. Lika bra kanske, för just nu har jag inte så värst intressant liv. Jag är iallafall hemma i Norrland igen. Lovade att komma upp samtidigt som en vän skulle flytta hem. Men i slutändan så blev det ändå en överraskning för mina närmsta. Fast det kanske jag har berättat redan, haha. 
 
Idag fick jag iallafall lust att slänga ihop ett moodboard och skriva några rader. För det känns som att jag kommer vara borta hela helgen igen som vanligt. Special occasions ni vet. 
Anyways, jag är typ besatt av Beyonces senaste. Jag får sån enorm egoboost av "Formation" så det är typ omänskligt. Därför kändes det inte mer än rätt att ha med henne i mitt moodboard.
 
Hoppas allt är bra med er som klickar in här. 
Vi hörs, när vi hörs.
xoxo
 
"I did not come here to play with you hoes. I came to slay, bitch!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback