Finbesök

Godmorgon!

Idag är en jävligt bra dag, men samtidigt ganska sorglig. Min tjejkompis åker hem nu. Men hon byter bara plats med nästa besök för igår kom min syster och kusin hit. Så jävla underbart att träffa dem igen efter ett halvår! Vill bara krama sönder dem båda två. Haha.

Sorry för låg update igår men jag kom inte hem förrän sent på kvällen. Vi var först på Arlanda och hämtade alla barnen och sedan avslutade vi kvällen med bio och donken. Standard grejer som alltid händer när min familj är här. Fick dessutom sova bra inatt, första gången på månader. Jag tror det är för att min syster är här. Min klippa i stormen ni vet!

Well, vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera idag då vi inte kommer vara hemma. Det står nämligen midsommarfirande på schemat idag, hemma hos morfar. 

Så vi hörs mest troligt senare.
Glad midsommar på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback