Straight outta somewhere

Hej allihopa!
 
Jag är såååå trött. Försöker vända tillbaka dygnet till normal tidsrytm efter att ha jobbat natt i flera veckor. Det går inte så värst bra vill jag lova. Vaknade klockan 6 imorse efter att ha sovit 4 timmar. Så fick ligga och dagdrömma till nio ungefär innan jag somnade om. Men fick bara sova ungefär en timme efter det. Så ja, jag är så trött så jag skulle kunna somna stående.
 
Vet ni vad? Jag har sån sjuk beslutsångest över vilken dag jag ska åka hem. Det är knappt ens roligt. Från början sa jag att jag skulle åka hem direkt på måndagen efter jobbet, men icket. Jag skulle aldrig ha orkat upp, men jag stannar några dagar till mest för att hinna umgås med lite människor innan den här resan är slut. Jag vet inte ens om jag vill åka tillbaka to be honest. Men jag vill inte heller lämna mitt liv och mina vänner där nere. Trodde aldrig dessa ord skulle komma ur min mun men: "Jag önskar man kunde bo på två ställen samtidigt."...
 
Hängde även på den nya instagram-trenden med "Straight outta" -.bilderna som alla lägger upp. Tycker de är snygga och en kul grej så jag googlade fram hur man gjorde. Hehe. Det fick bli "Straight outta Norrbotten." Coolt va? Haha.
 
Vi hörs senare!
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback