#RMHblockparty01

Vill bara börja med att säga: Shiiit vilken kväll igår!
 
Jag gick ut med mina Girls för första gången sen jag åkte upp till Norrland och herregud säger jag bara. Jag blev än en gång påmind att det är för liveframträdanden som jag gör det här. Visst musikvideos och spotify är jättekul, men att se artister live är en helt annan känsla. På vägen mot trädgården så hade jag bara en tanke i huvudet. "Äntligen ska jag få se Leslie Tay & Michel Dida live, ÄNTLIGEN!" Så när vi närmar oss hör jag Leslies röst i högtalarna och jag svär mitt hjärta gick i 200. Jag skrek ut "VI FÅR INTE MISSA LESLIE" och halvsprang mot ingången. Dock hann jag bara se 1 och en halv låt med honom men jag är mer än nöjd ändå. Och Michel Dida? Vilket jävla geni. Jag verkligen älskar hans musik. Det är liksom bara han och Mwuana som spelas i mina högtalare just nu. Genier båda två.
 
Planen för igår var ingen alkohol, men som vanligt så blev det ett par glas vin. Haha! Vi dansade och hade skitkul hela kvällen. Och den avslutades med ett långt samtal vid baren med bästa Näääk och Moms. Sen åkte vi hem till Bella och satt på balkongen till halv 4 och pratade skit. Perfekt kväll helt enkelt. Detta gör vi om tjejer!
 
Avslutningsvis: Jag älskar svensk hiphop, och idag älskar jag speciellt RMH.
 
xoxo
Erica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback