Okontaktbar

 
God morgon, om ni nu har en sån. För det har inte jag.
 
Det är mer än en kris i mitt liv just nu och jag pallar inte med det här. Allt som kan gå fel går fel. Dessutom har jag boendestress. Jag behöver nytt boende typ ASAP men kan ej tacka ja till någonting förrän jag fått besked från CSN. Vilket kan ta hur länge som helst. Och hittar jag inget innan Oktober så vet jag inte vart jag hamnar. För att åka hem är inte ett alternativ tydligen. Även om det är det jag vill mest av allt.
 
Annars under allt kaos så är det väl bra med mig. Har som sagt börjat plugga så vi får väl se hur det går. Kanske skiter i det helt och hållet om jag inte hittar boende. Vi får se.
 
Ville bara meddela er att jag kommer vara 100% okontaktbar idag då jag varken orkar eller vill prata med människor. Så om det inte är viktigt så kan det vänta tills jag fått ordning på mitt eget huvud. Jag kommer enbart svara i min lur om jag anser dig vara nog viktig. Bara så ni vet.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback