Ny design och tankspridd

Egentligen skulle jag väl säga god morgon nu, men jag inser att de flesta av er redan varit uppe hela dagen. Det är bara jag som sover till 15.00. Haha!

Jag har precis fixat mig färdigt och var beredd att springa ut genom dörren. Men i sista sekunden så blev det inte så ändå. För att vissa människor är lite wierd. Jag tror jag längtar tillbaka till Stockholm nu. Till friheten jag har där. Här uppe så har det hänt så mycket den senaste veckan så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Gamla vänner och ovänner har tagit sig tillbaka in i mitt liv bland annat. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka allting. Allt som mina vänner har sagt osv. Ibland känns det som att jag vill flytta tillbaka hit. Fast jag vet att det inte är någon bra ide.

Hoppas bara allt detta kaos lägger sig snart så jag får andas ut. Jag får väl acceptera att allt som händer i livet har en mening, men man får aldrig reda på vad den meningen är. Folk hoppar fram och tillbaka ur ens liv och det får jag väl acceptera också.

Nåväl, ska väl hoppa i lite bekvämare kläder om ingen råkar hinna höra av sig. Orkar liksom inte gå till jobbet helt uppfixad. Hehe. Har förövrigt bara 2 jobbnätter kvar innan jag får åka hem!!

Uppdaterar mer på en stund.

xoxo
Erica

 
 

Egentligen skulle jag väl säga god morgon nu, men jag inser att de flesta av er redan varit uppe hela dagen. Det är bara jag som sover till 15.00. Haha!

Jag har precis fixat mig färdigt och var beredd att springa ut genom dörren. Men i sista sekunden så blev det inte så ändå. För att vissa människor är lite wierd. Jag tror jag längtar tillbaka till Stockholm nu. Till friheten jag har där. Här uppe så har det hänt så mycket den senaste veckan så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Gamla vänner och ovänner har tagit sig tillbaka in i mitt liv bland annat. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka allting. Allt som mina vänner har sagt osv. Ibland känns det som att jag vill flytta tillbaka hit. Fast jag vet att det inte är någon bra ide.

Hoppas bara allt detta kaos lägger sig snart så jag får andas ut. Jag får väl acceptera att allt som händer i livet har en mening, men man får aldrig reda på vad den meningen är. Folk hoppar fram och tillbaka ur ens liv och det får jag väl acceptera också.

Nåväl, ska väl hoppa i lite bekvämare kläder om ingen råkar hinna höra av sig. Orkar liksom inte gå till jobbet helt uppfixad. Hehe.

Uppdaterar mer på en stund.

xoxo
Erica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback