Min nya snygga design

Alltså hallå har ju glömt att skriva om min nya design. Haha!
Jag har längtat himla länge efter en ny design. (Jag lessnar snabbt). Så ba helt plötsligt så fick jag den här!
Jag pratade med Viktoria för ett bra tag sedan om en ny design, men jag tror vi båda glömde bort det tillslut. Haha shit happens. Men sen så för några dagar sedan så kom vi på att vi skulle fixa det. Eller rättare sagt att hon skulle fixa det för jag har noll koll på HTML-design.
Så hon hade snickrat ihop den här översnygga designen till mig och gissa om jag blev glad. Nu matchar min design med mina visitkort också. Hur bra?
 
Hela designen är alltså made by: Viktoria Rosenberg. http://vickysteez.se/
 
Tycker ni om den lika mycket som jag ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback