Många frågetecken

Det är så många känslor som bubblar runt i kroppen just nu. Paniken över att börja plugga igen. Vill jag verkligen det här? Hemlängtan, men samtidigt panik över att lämna allt igen. Ett behov av att skydda någon mot stormen. Någon som inte vill förstöra ens liv. Paniken över att lämna den här personen. Känslor som inte går att styra. Åldersnojan. Familjetankar. Kaos.
 
Det var som att den här helgen flippade ALLT upp och ner. Även om jag fick svar på vissa frågor jag hade så blev allting bara mer komplicerat. Jag vet inte hur jag ska lyckas vända allt. Har inte ens lyckats boka någon biljett hem än. För i ärlighetens namn vet jag inte om jag vill åka hem. Jag tror jag blev fast här för länge. Så nu har jag så jävla svårt för att slita mig härifrån. Av diverse anledningar.
 
Om ni vill ha en inblick in i min skalle så kan ni alltid ta och följa min nya Instagram: Bokstavskonst
Det är mest ett ställe där jag avreagerar mig själv. Man måste göra sånt ibland ni vet. Nåväl, ska fortsätta snurra på mitt armband och lyssna på Block 44. Vi hörs senare homies!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback