Leslie Tay & Cherrie - Ingen annan rör mig som du

Jag hittade den här för någon dag sedan. Varför har jag inte sett den förrän då?! Leslie och Cherrie gjorde den nästan bättre än Norlie & KKV. Helt ärligt alltså. Jag kan inte sluta lyssna på den. Jag skulle vilja påstå att jag hamnar i någon sorts drömvärld och tankarna snurrar iväg. Den har faktiskt inspirerat mig till att sätta mig och skriva ner vissa saker själv. För ni vet väl att jag skriver väldigt mycket? Dock brukar det bli för djupt för att hamna här. 
 
Lyssna på den bara, man får rysningar. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är asbraaaa . Leslie släppte 3 nya låtar på soundcloud häromdan som jag inte kan sluta ha på repeat.

2015-08-04 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback