Höru Mej Bae

Hallå på er!
 
Förlåt att jag var så seg men morgonen började inte så bra. Höll på att försova mig till lektionen så fick stressa upp och sparka igång datorn direkt jag vaknade. Sen dess har jag suttit och pluggat faktiskt. Har skrivit mål för 10 år framåt. Herregud. Trodde aldrig jag skulle klara det. Men det gjorde jag. Däremot får vi ju se om jag fortfarande vill samma sak om 10 år. Haha.
Ska dessutom boka resa idag. Jäklar vad spännande. Blir mest troligt en enkelbiljett någonstans. Eller blir det? Ni får väl se sen. Kommer nog lägga upp en nedräkning på Instagram eller så.
 
Tänkte fira att jag varit så duktig med en cigarett och Michel fucking Dida på repeat! Sen finns det diverse musik jag ska uppdatera er om. Lite från RMH, och lite från Redline.
 
Vi hörs strax!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback