Fyra nätter kvar

 
Shululu kompisar!
 
Jag har inte fått sova speciellt mycket efter jobbet idag. Folk har ringt och väckt mig från höger och vänster. Så jag orkade inte upp ur sängen förrän vid 5 typ. Lite ångest, men sånt händer.
Nu har jag bara fyra jobbnätter kvar tills jag kan åka hem till Stockholm igen. Och fy vad jag längtar. Känner att jag varit alldeles för länge i den här hålan nu. Saker har hunnit bli komplicerade. Vissa saker som jag flydde från kommer tillbaka. Tragiskt men sant. Men jag försöker ta tag i det och lösa vissa saker. 
 
Annars så är jag på något konstigt humör idag. Vet inte riktigt vart problemet sitter. Men har spenderat 90% av dagen med att lyssna på Leslie Tay & Cherries cover. Ni vet den jag la ut igår. Den passar rätt bra till min sinnesstämning. Ska försöka skriva av mig lite innan jobbet så kanske natten går bättre, och jag kanske kommer fram till vart felet sitter.
 
Ska fortsätta kika tv nu tills det är dags att jobba. 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback