#EricaFyller40

Godmorgon!
 
Är uppe i hyfsat god tid idag. Förmodligen bara för att jag hade upprop med min nya klass! Nu är det faktiskt dags att avslöja vad jag går för utbildning. Eller? Jag kanske väntar tills det har kommit igång, så jag vet att det fungerar. Haha.
 
Jag fyller år idag också. Turn the fuck up för åldersnoja och panikkänslor. Jag hatar att fylla år. Iallafall efter 20, där kunde åldern ha stannat. Men icket. Man måste bli äldre varje år, och varje år kommer man ett steg närmare graven. Fast sen har ju jag den störda inbillningen att jag måste ha man & barn innan 25. Annars är livet över. Jag vet inte varför jag känner så. Kanske är det för att jag har unga föräldrar själv. Så nu har jag ännu mer panik bara för att det endast är 3 år kvar till 25.. 
Och igår insåg jag även att jag har fysiken av en 40-åring. En ganska vild partykväll, och dagen efter kan jag knappt stå på benen. Jag var blå och svullen överallt, och en killkompis sa att han skulle köpa en rullator till mig. 
 
Just pga all denna panik och all åldersnoja så är det hashtagen "#EricaFyller40" som gäller idag. För det är så jag känner. Jag fyller fan 40 idag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback