Blandade känslor

God morgon på er!
 
Jag skulle ha orkat upp vid 12 idag men slutade med att jag låg kvar i sängen till 14 nångång. Var så himla trött imorse när jag kom hem så det gick inte att vakna när jag väl somnat. Plus att natten varit rätt kämpig humörmässigt. Jag insåg plötsligt att jag jobbat min sista natt och snart är det dags att åka hem igen. Hur trist är inte det? Jag trivdes verkligen jättebra på mitt sommarjobb och jag hade kunnat jobba i några veckor till utan problem. Dock har jag ju ett liv där hemma i Sthlm också som jag måste tillbaka till. Så jag antar att jag får leva med det. Får komma tillbaka nästa sommar och jobba igen.
 
Idag ska jag iväg och hälsa på en släkting och sen vet jag inte vad som händer. Ska väl klaga av mig lite på någon av mina vänner. Haha! Det är i alla fall himla skönt att vaka av på en söndag istället för på en måndag för en gångsskull. Så nu ska jag ta några dagar att bara hänga runt med mina vänner tills det är dags att åka hem.
 
Hoppas ni har en fantastiskt bra dag!
xoxo
Erica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback