Sömnbrist

Godmorgon!

Jag är så trött så det känns som att jag går sönder inombords. Fortfarande bakfull dessutom. Vaknade upp på en soffa i Rågsved igår klockan 4 på eftermiddagen. Minnena från lördags är inte många vill jag lova. Jag vet inte riktigt hur mycket jag drack men började kvällen med 3 drinkar och en shot iallafall. Dansat har jag också gjort. Så mycket att jag har träningsvärk i benen! Haha.

Åkte iallafall till Bella sen så är därför det stått tomt här. Vi gick hem till Eliana och bara slöade och kikade en film. Kom hem vid ett inatt och somnade inte förrän halv 4 så har sovit ungefär 3 timmar inatt. Skön? Nä vet inte när jag sov så lite sist. Men jag tog mig upp iallafall. 

Ska byta till tvärbanan nu så måste avrunda. Hör av mig senare!

xoxo
Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback