Packning för 300 år

Känns som att jag har packat så det ska räcka i 300 år. TVÅ hela resväskor är nästan fulla nu. Fulla med mitt liv typ. Kläder, skor, smycken, smink, mössor, kamera och allt möjligt. Men fortfarande kan jag inte riktigt greppa att det är på riktigt. Lyssnar lite terapi-musik i form av bl.a. Ison & Fille. Behöver inspiration. Behöver fatta att det är på riktigt. Men det går inte. Har en klump i magen, samtidigt som jag är lyckligast i världen. Fuck vad mycket man kan känna på en och samma gång. Haha!
 
Tänkte bara uppdatera er om vad som pågår. Jag ska försöka leta nåt kul till bloggen nu. Så ni har något kul att läsa när jag sitter på tåget. Vi hörs imorgon när jag är framme babes!
 
Länge leve livet, Länge leve vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback