Nykter Lördag

Min första Lördag i Storstan, och jag är så nykter så det gör ont. Men vad gör det?
Pratade nyss med mor & syster i telefon. Tydligen så har de börjat packa ner mitt rum i kartonger nu. Allt det här blir bara mer och mer verkligt. Min syster ska ta över mitt rum nu när jag är borta (och såklart har hon snott de kläder som jag lämnat hemma). Känns konstigt, men sånt händer. Jag har ju liksom flyttat hemifrån nu.
 
Jaja, vet ni hur kul liv jag har? Jag ska slå igång nån film och dö bort till en stund. Sen blir det väl att sova lite tidigare ikväll. Måste vända dygnet nu så jag orkar upp och söka jobb på måndag! OCH IMORGON SKA JAG SE EARL! Som jag längtat! 
 
Puss på er :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback