Kärleksattacken

Nu har jag segat en dag igen. Jag vet inte riktigt varför, det bara blir så. Det är inte så att jag inte vill blogga, för tro mig. Det vill jag. Jag har så mycket inspiration i kroppen just nu. Till allt möjligt. Jag var på lite halvtaskigt humör tidigare idag, men så fort jag började röra mig mot Fryshuset så kändes det bättre. Musik gör mig så himla glad! 
Och efter Kärleksattacken så blev jag helt plötsligt så jävla taggad på livet. Det mesta känns helt otroligt bra just nu! :) 
På tal om musik, jag hittade en ny riktigt tung kille idag, Joel Martinsson heter han. Han gästade Kärleksattacken idag. Så himla härligt flow och härlig röst. Han har nyss(?) släppt en EP också. Ni får den här nedanför.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback