Ibland glömmer man

Shit vad mitt humör har gått upp idag. Jag vaknade imorse med samma förvirrande humör som igår. Insåg att det var dags att göra något åt det. Så jag hoppade i kläderna och drog in till stan. Till Six feet under. Där köpte jag äntligen min älskade Redline Recordings tröja som jag längtat efter att de ska släppa. De bästa 850 kronorna jag lagt på något, någonsin. Haha som den hiphopnörden man e. Efter det pilade jag iväg till Fryshuset för att kolla in Kärleksattacken för första gången. Och shit vilken vibe. Har dessutom hittat en ny favorit att lägga på min lista, Öris. Han e tung ju! 
Kärleksattacken förändrade verkligen mitt tänkande idag. Även om det är tungt ibland så måste man hitta något bra i alla lägen. Jag fick prata med min syster idag, det hjälpte också. Shit vad jag saknar henne, mina bästa vän. Finns ingen som förstår mig bättre. 
 
Aja, nu ska jag sluta skriva massa nonsens och kicka igång min serie. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback