Hard workwork

Skulle tvinga upp mig själv vid halv 10 idag. Slutade med att jag sov en timme extra, fy på mig. Fattar inte vad som hänt med mig sen jag kom hit, jag sover som en jävla gris asså. Förut kunde jag max sova till 10, och nu hade jag kunnat sova hela dagarna typ. Det är skumt. 
Ätit har jag inte heller gjort ännu. Det enda jag hunnit med är morgonciggen och duschen. Börjar vara dags att sätta fart. Ska springa iväg på biblioteket och skriva ut lite papper, samt kopiera lite papper. Cv bland annat. Sen ska jag in på American Apparell och lämna in Cv och personligt brev. Var ju in där förra veckan och sökte jobb, utan papper. Sen blev jag typ dödssjuk, så kan gå dit först nu. Sen får vi se, ska klura ut några fler ställen att söka jobb på. Och sist men inte minst så ska jag kanske träffa en vän lite senare. Men vi får se hur det blir. 
 
Nu vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med idag. Vi hörs säkert lite senare!
 
Styrka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback