Fredag, woop.

Mornin' till alla er som just slagit upp ögonen. Jag har hunnit vara vaken ett bra tag redan.
Som ni kanske förstod så kom jag inte hem den dagen då jag sist bloggade. Jag blev kvar på ett ställe resten av dagen,kvällen och natten. Landade hemma först 8 igår morse. Vad jag gjort? Dom som vet, de vet. Haha!
 
Idag ska jag hänga med en vän, hela dagen tror jag. Ikväll ska vi rocka Abidaz på Debaser medis! Det blir första gången som jag ser honom live, ensam. Har sett honom tidigare tillsammans med Kartellen. Dock så är det ju roligare att se artister solo. Läste något om att han skulle ha med sig gäster, jag hoppas på Ozzy & piraterna. Men vi får se. 
 
Yeye, nu ska jag borsta tänderna och se om min vän behagar svara i sin lur nångång. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback