17 grader i solen

Shit asså. Jag har ett litet problem. Det är 17 grader i solen idag, och jag har bara med mig en jacka.. EN VINTERJACKA. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet. Springa på stan och köpa en ny..? Kändes jävligt jobbigt faktiskt. 
 
Jag bor här nu. Alltså på riktigt. Känns helt vrickat när man tänker efter. Att jag faktiskt flyttat. Hemma är inte hemma längre. Nu är Stockholm hemma. Efter flera år av längtan. Eller ja, mammas lägenhet kommer ju alltid vara hemma. Men själva samhället är inte mitt hem längre. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid tanken faktiskt..
 
Aja, nu ska jag springa iväg ett tag. Kommer hem igen nångång mot kvällen, då får vi se om jag orkar uppdatera nåt mer. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback