Album: Kartellen - Ånger & Kamp Del 2

Äntligen! Som jag har väntat i flera månader på den här dagen. 29 November är en bra dag. För idag släppte Kartellen äntligen sitt album "Ånger & Kamp Del 2". Den här gången så är både Sebbe & Kinesen mer personliga och det märks. Starkare texter som verkligen berör lyssnaren, och starka budskap. Jag har lyssnat igenom albumet ordentligt och försökt hitta speciella favoriter men det är svårt. Det fanns inte en enda dålig låt. Jag längtar ihjäl mig tills det kommer i fysiskt format, för jag lär vara en av de första som köper ett exemplar.
Jag måste nog säga att detta är Årets starkaste och mest betydelsefulla album. Här har ni det, Ånger & Kamp Del 2:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback