Videopremiär: DaCosta feat. Näääk - Kommentarer

Asså jag måste bara få säga att 2013 är verkligen den Svenska hiphopens år. DaCostas album som släpptes tidigare i år är verkligen överfett. Dock håller jag kvar min åsikt om att ingen kommer kunna klå Stors "Sherekan XIII". Men nu är det ju inte Stor det handlar om utan DaCosta.
 
Tycker att låten i sin helhet är sjukligt fet. Näääk och DaCosta tillsammans blir näst intill oslagbart. Videon var också jävligt fet, även om den var ganska enkel. Det var lite Odd future stuk på den, med ögonen och så där. Helgrymt tycker jag! Så ni kan ju alla ta en minut av era liv till att kolla in denna videon!
 
 

DaCosta Feat. Näääk - Kommentarer on MUZU.TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback