Tragiskt

Ursäkta språket i det här inlägget men jag är så less just nu. Festivalen "Putte i parken" har tvingats till att avboka Labyrint efter "vad som hände i Karlstad" i mars. Det som hände i Karlstad var att polisen bestämde sig för att förstöra hela deras kväll och 3 av fyra medlemmar i Labyrint fick åka på urinprov. Låter det som Labyrints fel? Skulle inte tro det va.
Sen skriver Aftonbladet en massa jävla goja såklart "skandalgruppen" "knarkskandalen".. Aftonbladet (eller tidningar i allmänhet) borde vinna ett pris för allt skitsnack de skriver varje dag. Det har inte inträffat någon SK knarkskandal. Alla som lyssnar på Labyrint är mycket väl medvetna om att de röker, det är inte direkt någon hemlighet. Sen att "Putte i parken" ersatt Labyrint med Näääk & Nimo kan man ju bara skratta åt. Vadå så Näääk röker inte? Det var något nytt. Polisen kan ju inte ha hört hans låtar ännu med andra ord. Snart blir det väl en ny knarkskandal...
Sen hur polisen betedde sig på Gröna Lund mot Redline vill jag inte ens prata om. Jag blir bara så sjukt arg när jag tänker på det. För er som inte vet vad som hänt så råder jag er att Googla det eftersom detta inlägg börjar bli jävligt långdraget.
Lämna Labyrint och resten av Redline ifred era jävla pappskallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback