Studenthelg

Jag måste börja med att be om ursäkt för att bloggen har fått ligga nere i helgen. Jag ser dock att jag har en del trogna läsare som klickar in varje dag. Idag är jag ännu för trött för att uppdatera er hela dagen, men jag kommer såklart slänga in lite saker. 
 
Klockan är 3 på dagen och jag är fortfarande full. Full på hembränt och kärlek! Helgen har varit underbar. Spenderade tiden med kära vänner. Sophie drog med mig på något som man kan kalla bysväng. Fullt av bybor, gud vad jag gillar bybor. Vi hade himla kul iallafall och sen bar det av till krogen. Fick knappt komma in men det löste sig. Drack inget mer för jag ville nyktra till. Stod och pratade med en fin hur länge som helst, det kändes bra. När krogen stängde så blev det ännu mer bysväng. Gjorde saker som jag ångrar nu. Slutade med att jag var så himla full och somnade på soffan. Min fredagskväll var ganska knasig med andra ord.
 
Inlägget blir rörigt men det är okej. Jag känner mig helt rörig själv. Måste ta lite syster terapi och lugna mina nerver. Har så himla mycket att tänka på, men jag lämnar det till sen. Nu ska jag springa på affären med min allra käraste syster och köpa nånting mumsigt att knapra på. Sen ska jag tjata lite mer åt henne om kärleken. 
 
Hare kungligt alla mina trogna läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback