Skallebank

Eeeyo. Idag håller min skalle på att döda mig. Känner mig helt ärligt bakis fast jag inte druckit igår. Men trevligt hade jag iallafall. Spenderade största delen av kvällen med mina finisar. Först var vi på någon förfest vart vi fastnade ända till klockan 1. När vi väl kom därifrån så kom vi till en ganska tom fest, så vi fick helt enkelt fylla den med folk.
Har även hunnit träffa på en annan bra vän och pratat med honom i flera timmar, samt åkt runt stan 100 varv.
Jag kom hem vid 7 imorse och då slocknade jag nästan direkt. Vågade dock inte sova för länge så nu är jag vaken igen. Kul va? Det här inlägget var helt meningslöst och nu ska jag laga mat. Och så är det ju morsdag också! Måste vara snäll mot mamma idag.
 
Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback