Shazaam - Videoblogg "Äventyret vinner alltid" Del 2

Mornin' guys! Idag är jag på sjukligt bra humör! Tror det är min nya frisyr som gjort min morgon. När jag verkligen fått styla den själv och så där. Har ju blivit relativt korthårig, men det gör inget för snart åker löshåret i.
Idag fyller min kära älskade syster 14 år. Har inte hunnit köpa någon present till henne men det kan jag göra imorgon fast. Har ingen aning om vad jag ska köpa dock :( Det enda hon älskar är ju Justin bieber och ja.. hon har typ allt som har med honom att göra. Bläää.
Här kommer iallafall nästa del av Shazaams videoblogg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin blogg! Vad kul och se någon som skriver om lite andra saker än dom flesta :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Erica Ödalen

2013-05-30 @ 13:01:37
URL: http://josseborj.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback