Random facts

* Förortsslang är det absolut bästa jag vet! Andra säger att Franska är romantikens språk, men icket. En kille som snackar förortsslang däremot! Ojoj, jag faller direkt. Hade kunnat ligga och lyssna på det i timmar.
 
* Streetwear är det snyggaste som finns! Jag har aldrig varit den typiska tjejen som springer runt i kjol och klackar. Eller ibland kan jag väl ta på mig nåt sånt för att "piffa" till det lite. Men den ultimata vardagsoutfiten innehåller stora huvtröjor, leggings och sneakers!
 
* Sneakers = PORR! Jag ska börja samla på mig en jävla massa sneakers. För mig är det lika bra som..porr är för vissa andra människor. Jag älskar sneakers! Nike, Adidas, Supra osv. Allt är snyggt.
 
* Jag tänker för mycket. Kan göra värsta minigrejen till världens största problem osv. Det har stoppat mig från att göra saker väldigt många gånger. (Jag grubblar ännu på en grej som hände för snart ett år sen)
 
* Jag har varit en väldigt känslig person. Men det har blivit bättre på senaste. Det som inte dödar, härdar ;)
 
* Min självsäkerhet växer och växer för varje dag. Det är ganska läskigt egentligen. Förra året trodde jag inte på mig själv för fem öre.
 
* Jag har börjat tröttna på Facebook. Så har börjat twittra istället. Enda anledningen jag har kvar min FB är för att få ut min blogg.
 
* Jag vantrivs så otroligt mycket i detta samhälle som jag borde kalla för hem.
 
* Jag är väldigt kreativ, i smyg. Haha! Men jag får väldigt mycket roliga ideer, som jag aldrig delar med mig av. Antar att jag är lite rädd att folk ska tro jag är dum i huvudet.
 
* Jag har inte varit full sen nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback