Min ögonsten

Idag fyller min älskade syster 14 år. Jag kan inte riktigt förstå hur jäkla stor du har blivit. För mig kommer du alltid vara liten.
Här har ni en riktig syster, underbar människa. Finns ingenting som jag inte skulle göra för henne. Min kära syster som är lika hooked på Svensk hiphop som mig. Min kära syster som springer runt och rabblar förortsslang hela dagarna bara för att hon älskar det lika mycket som jag. "Benim nappar shunos", har jag fått höra många gånger de senaste veckorna. Haha! Ni skulle höra orden hon använder. Min syster som för allt i hela världen vill ha likadana kläder som jag, lyssnar på samma musik och tänker nästan exakt samma tankar. Jag älskar henne runt jorden och tillbaka. Min älskade älskade syster.
 
Grattis på din dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback