Kvällskul

Shoo alla glada därute!
 
Och om ni inte är glada, så är det ju synd för er. För här har ni en liten gäääri (haha) som är extra glad. Har varit ute och prompat i 2 timmar med min syster ikväll. Rensat huvudet lite, lyssnat Kärleksattacken och bara gått. Där vid sju nångång så öppnar de ju telefonslussarna på Kärleksattacken, och då får man ju ringa in och snacka lite med Ametist om sin favoritrappare. Jag har funderat i flera veckor på att ringa, men aldrig riktigt kommit till skott. Men idag tänkte jag att nu jävlar! Så jag ringde. Efter kanske 10 minuter så blev jag uppringd av Ametist och fick snacka ett tag med henne och Dj Blackmoose. Vem är då min favoritrappare just nu? Svaret hittar ni precis när texten tar slut. Det var iallafall fett att bli uppringd, trodde inte de skulle välja just mig av alla som ringer in varje torsdag. Så det är nog därför jag är extraglad ikväll. Imorgon blir även min första fylla sen nyårsafton, vi får ju se hur detta slutar. Hahah, mösspåtagning och grejer brooor (haha).
Nu får det faktiskt vara färdigbajsat med orden så bjuder jag på min favoritrappare just nu istället. Hare king.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback