Kaos

Blogg.se har fått något ryck och mina tidsinställda inlägg har ej publicerats idag. Jag ber om ursäkt för det. Det skulle komma en massa kul idag, men det får helt enkelt bli imorgon istället.
 
Anyways så har jag inte fått så mycket gjort idag. Har bara tagit en powernap, tränat lite och varit förbi min gamla skola och kikat på deras BRA-dag. Orkar inte förklara vad det är. Något asläskigt hände på gymmet också.. Mitt i allt så kände jag hur magen bara vände sig ut och in, så jag försökte skynda till omklädningsrummet. På vägen dit så fick jag helt grumlig syn och benen vikte sig. Trodde på riktigt att jag var på väg att dö. Så jag fick ligga där på golvet ett tag och hälla i mig massa vatten för att det skulle bli bättre. Sjukt läskigt iallafall.
 
Nu ska jag nog slänga mig i duschen och fundera på livet. Sen blir det att trycka nåt ätbart i truten och slänga sig i sängen. Vi får höras imorgon :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback