It's friday!

Shoo alla glada därute!
 
Idag har jag varit ytterst effektiv. Har hunnit vara och promenera i 2 timmar cirka, handlat gott och raggat runt stan med Crillz. Har även fått höra en sak som retar mig något otroligt. Omogna snorungar, jag vill inte vara en del av era patetiska liv, tack på förhand.
 
Tänkte vara jävligt nyttig i helgen också, men det gick ju åt helvete när man handlade på tom mage. Haha! Fast jag har inte direkt långt kvar till min målvikt så det löser sig. Nu är planen att baka lite cupcakes med min syster och kusin. Sen kanske jag sticker ut en sväng med nå fina folks. Efter det blir det hem och ha filmmys med mina särsläktingar.
 
Så tills dess kan jag bjussa på någon fin bit. Får nog bli lite Tyler igen, min nya obsession!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback