Helt jävla trasig.

Idag orkar jag fan inte leva. Nu minns jag varför jag slutat dricka, jävla mösspåtagning asså. Röjde iallafall hela kvällen med Crille, Sophie, Agge och en jävla massa folk. Träffade sjukt mycket folk på krogen och sprang in och ut ur rökrummet mest hela kvällen. Minns lite av förfesten, krogen och en  timme av efterfesten. Vaknade upp i en soffa imorse utan en susning om vart jag var, tog bussen hem och däckade under resan. Slängde mig i sängen när jag kom hem och slocknade där direkt. Vaknade upp. Hitta massa blåmärken på min kropp och minns inte vafan som hänt. 
Jag är så jävla trasig idag så bloggen får vila. Känns som jag ska dö. Ska ut och umgås med lite folk så fort jag orkar röra mig. 
Aldrig mer hembränt! Var i fin form på bilden btw.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback