Friday bitches!

Jag vet inte hur det är med er, men jag har iallafall haft en riktigt soft Fredag hittills. Stack upp till skolan en sväng och lagade Tacotårta & Nutella cupcakes. Asgott kan jag lova er. Efter det satt jag bara hemma och chillade ett tag. Men jag blir jävligt lätt uttråkad så tillslut bar det av till solariet istället. Stekte mig själv en kvart, och fytusan så skönt det var. Sen blev det att hämta ut mitt nya proteinpulver (starkchey) samt handla lite onyttigt till helgen. Det fick bli lite cheesehearts och en Ben & Jerry's.
Nej nu ska jag mumsa på min Clever cookies och kolla ett avsnitt Supernatural, sen får vi väl se vad alla gör idag. Jag kanske drar ut och hittar på något! :)
 
Kan bjuda på lite Jensen Ackles så ni inte blir ledsna ;)
 
image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback