Fredagsmys

Eeeyo alla glada!
 
Idag är det fredag som sagt, men jag ska inte ut. Jag ska mysa hemma istället.
Har varit ute och busat med några fina mest hela dagen. Man måste ju ta vara på solskenet. Vi har varit ute och glassat i solen, blåst såpbubblor och pratat om allt mellan himmel och jord. Resten av mina polare skulle och spela brännboll, men jag kände att det blev för jobbigt så jag for hem. Ska nog gå och sätta mig på balkongen och glassa tills min mor kommer hem. Resten av kvällen får spenderas i sängen med en kall cola förhoppningsvis (zero såklart).
 
Tänkte ta och bjuda på en status jag skrev tidigare idag på facebook som avslut på detta inlägget. Så får vi höras mer senare eller imorgon. Puss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback