Eget företag

Jag har kommit till en period i livet då jag har väldigt svårt för att vara rastlös. Allt ska hända direkt och jag vill helst ha 100 bollar i luften samtidigt. Så det jag nu har börjar spana på är eget företag. (Notera att det inte kommer hända än på ett tag). Det började faktiskt som ett skämt mellan mig och en släkting. Men nu på senaste så har jag börjat kolla runt på allvar. Min första tanke var självklart en Streetwearbutik. Nackdelen är ju att det finns sjukt många sådana, men då blev min tanke att kanske beställa in lite ovanliga märken. Då sticker man ju ut ur mängden osv.
 
Men än så länge är det ju bara en tanke. Men en tanke blir lätt så mycket mer än så! Vi får helt enkelt se vad som händer i framtiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback