Chokladmask

Söndagkvällar är alltid lika softa. Det måste alla hålla med mig om.
Jag och syster har hunnit kleta chokladmasker i våra ansikten just och ska väl bara kika SoA och ta det lugnt. Vi har även just kommit fram till att det blir inget godis eller skräpmat fram tills nästa månad. Känner att jag behöver det. Det är bara 1 månad kvar till balen och avslutningen och jag har fortfarande några kilo kvar att tappa.
 
Annars så har jag varit och övningskört idag. Vi var ute i trafiken ett tag, men det blev för mycket. Så det blev mest träning ute i Nunis. Men det gick skitbra! Sen har jag bara käkat och så när jag kom hem.
 
Menmen, nu blir det en cigg och sen chillmode framför tvn. Bjuder på någon snygg bild först. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback