Bloggtorka

Åh, känner mig helt värdelös på att blogga mitt i allt.. Jag behöver någon sorts förändring här på bloggen. En ljusare design skulle nog hjälpa. Måste dock ta mig ut och plåta lite nya bilder innan jag kan förändra den saken. Får ta och göra det här nån dag.
 
Annars så har jag bara hängt med mina fina idag. Har hunnit vara på födelsedagsfika också hos världens bästa Pernilla. Gott med tårta! Har inte ätit det på månader. Så imorgon blir det stenhårt på gymmet för att dämpa ångesten.. haha!
 
Även fast jag är så leds på att blogga så lovar jag att det ska bli bättre till imorgon. Ska redan nu slänga ihop något som jag tror ni kommer tycka om. Sen kan jag även lova ett (första) videoinlägg till på fredag. Skulle gärna göra ett före det om jag inte kände mig så himla ofräsch. Tur att jag har klippningstid på onsdag så håret blir normalt iallalfall. Ser ut som ett skatbo just nu.
 

Yeye, avrundar med någon söt bild, så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback